معرفی کامل SERP چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟ ریراکو سئو googlefirebase
انتشار: تیر 21، 1402
بروزرسانی: 19 آذر 1404

معرفی کامل SERP چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟ ریراکو سئو googlefirebase

معرفی کامل SERP چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟ ریراکو سئو googlefirebase

برای این کار ، می توانید از ابزار Magic Keyword Semrush استفاده کنید. برای مثل یک کلمه کلیدی وارد کنید و با اعمال فیلتر ها فقط سوالات مربوط به آن کلمه کلیدی را ببینید. هنگامی که تعداد کافی نظرسنجی را دریافت کردید (یا چندین مصاحبه انجام دادید)، در میان پاسخ ها به دنبال روندی برای پیدا کردن اطلاعات درباره مخاطبان خود باشید. استفاده از بینش شبکه های اجتماعی می تواند راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان شما باشد.

  • تقسیم کردن محتوای خود به پاراگراف های کوچکتر با سرفصل، خوانایی آسان تر و بهتر را برای کاربران شما ایجاد می کند.
  • همچنین لحن نوشتن خبر یا نشریه اهمیت بسیار زیادی دارد و باید مخاطب را درگیر کند.
  • عوامل بالا و بسیاری از عوامل دیگر باعث می شود که serpها برای هر کاربر متفاوت باشند.
  • در ادامه تعریف محتوا را از دید چند نویسنده و بزرگان این عرصه بررسی می کنیم.
  • سوم پوشش دادن یک موضوع در یک مورد خاص، بسیار خسته کننده خواهد بود.
  • 10 عنصر اصلی وجود دارد که شما باید برای تولید محتوای با ارزش که باعث می شود وب سایت شما از رتبه خوبی برخوردار شود را در این مقاله برای شما آورده ایم.

از آن طرف تولید محتوای متمرکز بر روی کلمات کلیدی دم بلند، باید بیشتر در جاهایی مانند انتهای سایت تعبیه شوند. برخی از کلمات کلیدی بسیار رایج و رقابتی به اصطلاح کلمات کلیدی اصلی  یا Short Tail هستند، در حالی که برخی دیگر کلمه های کمتر معمول یا به اصطلاح Long Tail هستند. تصمیم بگیرید که مهمترین و حیاتی ترین کلمات کلیدی یعنی آنهایی که برای وب سایت شما ترافیک کافی ایجاد می کنند و به بهترین وجه، متناسب با کسب و کار شما هستند، کدامند. سئو محلی برای کسب وکارهای کوچک و به ویژه فروشگاه های فیزیکی بسیار مهم است چرا که آن ها در ابتدای راه توسعه قرار دارند و اولین قدم برای موفقیت آن ها جذب مخاطب در محدوده جغرافیایی فعالیت آن ها است.

3 تجزیه و تحلیل SERP ها برای درک بهتر جستجو های کاربران

نوشتن محتوا سئو شده می تواند چالش بزرگی باشد، اما اگر از قوانین سئو متن به بسیار ساده هم هستند پیروی کنید، می توانید یک محتوا متناسب با موتورهای جستجو بنویسید. به هر حال، بدون سئو ممکن است محتوای شما در جایی در صفحه 50 نتایج جستجو گم شود و همه ما می دانیم که ترافیک در آن صفحات بسیار کمتر است. اما احتمالاً تا حدودی مبتنی بر کلمه کلیدی خود و آزمایش تقسیم آن هاست.

انواع سئو

درنتیجه کاربران می توانند با کلیک روی لینک، به صورت مستقیم به صفحه مورد نظر منتقل شده و فرآیند خرید محصول را انجام دهند. اما توجه داشته باشید که محتوای سئو محور صرفاً شامل محتوای متنی نیست. بهتر است در صفحه محصول از تصاویر محصول یا حتی ویدیو مربوط به محصول استفاده کنید تا ترافیک سایت شما افزایش یابد. محتوای سئو محور، محتوایی است که کاملاً بر اساس قوانین و اصول موتورهای جستجو ساخته شده است. این نوع محتوا به موتورهای جستجو کمک می کند تا فرایند خزیدن و کاوش در محتوای وبلاگ را به راحتی انجام دهند. در نتیجه، می توان گفت محتوای سئو محور امتیاز و رتبه بندی بیشتری نسبت به سایر انواع محتوا دریافت می کند.

و هنگامی که روی یک کلیک می کنید، با پاسخ به این سؤال گسترش می یابد. طبق یک بررسی که توسط سایت Ahrefs انجام شده است 12٪ از کل SERP ها دارای Featured Snippets هستند. این عالی است … تا زمانی که ببینید ویژگی های SERP نتیجه شماره 1 را به پایین می آورند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.