محتوا سئو محور چیست؟ راهنمای تولید محتوا براساس اصول سئو googlefirebase
انتشار: مهر 16، 1401
بروزرسانی: 19 آذر 1404

محتوا سئو محور چیست؟ راهنمای تولید محتوا براساس اصول سئو googlefirebase

محتوا سئو محور چیست؟ راهنمای تولید محتوا براساس اصول سئو googlefirebase

این دسته از محتوای سئو محور، یک لیست در رابطه با موضوع خاص ارائه می دهد. به عنوان مثال، «10 راه برای کاهش وزن» یا «101 روش برای نگهداری از گیاهان» نمونه هایی از فهرست ها هستند که محتوایی کاملاً مشابه وبلاگ دارند. عناوین فهرست ها به گونه ای انتخاب می شوند که کاربران را برای کلیک روی وبسایت ترغیب کنند. معمولاً عناوین فهرست به سرعت مورد توجه کاربران قرار می گیرند و در نتایج جستجو یا فیدهای رسانه های اجتماعی نمایش داده می شوند.

  • امکان اضافه کردن این لینک ها به صورت مستقیم وجود ندارد و خود گوگل آن ها را بر اساس عبارات مورد جستجوی کاربران به صورت خودکار نمایش می دهد.
  • نظرات و بازخوردهای کاربران می توانند اطلاعات بسیار ارزشمندی در مورد نیازها و مشکلات آن ها فراهم کنند.
  • هر کاربری که وارد سایت شما می شود باید بداند که در این مطالب چه چیزهایی را می تواند پیدا کند.
  • نکات عملی گفته شده در متن را دنبال کنید تا در تولید محتوای سئو محور موفق باشید و ارزش تلاش های خود را برای کپی رایتینگ افزایش دهید.

SEO به معنی بهینه کردن محتوا برای موتورهای جست وجو است که ما قبل از این به مفهوم آن اشاره کردیم. به طور حتم آگاهی بخشی به جامعه رسالت بزرگی است که بخشی از آن بر دوش تولیدکننده های محتوا قرار دارد. اگر مبتدی هستید با توجه به گسترش استفاده از اینترنت شما هم باید بیشتر تلاش کنید تا بتوانید با محتواهایی استاندارد و عالی موفق به جذب مخاطب بیشتری شوید. برای همین ما باید تمام تلاش خود را در انجام این رسالت به کار ببریم.

تولید محتوای تصویری:

در قبال کارهایی مانند اشتراک گذاری محتوا، تگ کردن دوستان و یا حضور در مراسمات خاص و یا لایو ویدیوها، هدیه و جوایزی به کاربران خود اهدا کنید. بدین ترتیب تشویق به انجام اینکارها می شوند و درنهایت برای شما افزایش کاربر را به همراه دارد. نه تنها در زمان صرفه جویی می کنید، بلکه به طور مؤثرتری محتوا جدید ایجاد می کنید، زیرا محتوایی را که قبلاً می دانید با مخاطبان شما طنین انداز می شود، با تغییر شکل مجدد برای آنها جذاب است. نتایج و اطلاعات بدست آماده بسیار برای شخصی سازی محتوا و ایجاد محتوای مختص به هر دسته از کابران لازم و ضرروی است.

آیا ترافیک ارگانیک نتیجۀ رتبۀ بالا در SERP است؟

به این ترتیب بدون عمیق شدن ارتباط کسب وکار و مشتری، وفاداری حاصل شده باعث افزایش فروش آسان تر و نرخ بالاتر بازگشت سرمایه می شود. محتوای راهنما می تواند به تمامی سوالات و ابهامات کاربران پاسخ دهد. به همین دلیل این دسته از محتوای سئو محور، معمولاً در بالای فهرست نتایج جستجو قرار می گیرد و امتیاز بیشتری از گوگل دریافت می کند. بنابراین نیازی نیست کاربران برای دسترسی به اطلاعات بیشتر، در صفحات مختلف جستجو کنند. آن ها می توانند تمامی مطالب مرتبط با یک موضوع خاص را در یک صفحه ببینند.

پست های وبلاگ

مدیر سئو باید بداند که SERP چیست و اطلاعات کاملی درباره این موضوع داشته باشد تا بتواند وب سایت خود یا مشتریانش را در نتایج اولیه گوگل قرار دهد. پس اگر می خواهید بیزینس خود را توسعه دهید و وب سایت موفق تری داشته باشید، ادامه مطلب را از دست ندهید. SERPs معمولاً شامل نتایج جستجوی ارگانیک، نتایج گوگل ادوردز، پاسخ برجسته گوگل (Featured Snippet)، گراف دانش (Knowledge Graph) و ویدیو هستند. حساب کاربری در Google My Business به عنوان اصلی ترین روش سئو محلی، به شما کمک می کند احتمال نمایش وب سایت در صفحه نتایج را بالا ببرید.