بروزرسانی: 19 آذر 1404
محتوای سئو محور چیست؟ راهنمای محتوا بر اساس اصول سئو سایت googlefirebase
محتوای سئو محور چیست؟ راهنمای محتوا بر اساس اصول سئو سایت googlefirebase
10 عنصر اصلی وجود دارد که شما باید برای تولید محتوای با ارزش که باعث می شود وب سایت شما از رتبه خوبی برخوردار شود را در این مقاله برای شما آورده ایم. در حالی که هنوز تمرکز بر داشتن تراکم کلمات کلیدی 1 تا 3 درصد مهم است، تمرکز تولید محتوای خود را بر کیفیت و ارتباط به عنوان هدف اصلی شروع کنید. ساختار سیلو Silo Structure یک استراتژی ساختار وب سایت است که به شما کمک می کند موضوع وب سایت و محتوای خود را برای رتبه بندی جستجوی بالاتر متمرکز کنید. به خاطر داشته باش که محتوا نباید فقط با هدف رتبه بندی خوب تو جستجو ایجاد بشه.
- همچنین وجود پرانتز و اعداد فرد در عنوان دو موردی هستند که از نظر آماری برای جلب توجه از موضع روانشناختی تأثیر خوبی بر مخاطب می گذارند.
- با بخش «مردم هم می پرسند»، کاربر می تونه بدون اینکه از صفحه نتایج خارج بشه، سوالات مرتبط دیگه ای رو پیدا کنه و تو چند ثانیه به یه عالمه اطلاعات جدید برسه.
- به همین دلیل مهم است که حداقل یک بار از کلمات کلیدی در هدینگ یا سرتیتر ها استفاده کنید.
- تیتر ها همه جا یافت می شوند ولی جزئیات نه، در نتیجه با پرداختن به جزئیات سایت خود را به سایتی محبوب و متمایز تبدیل کنید.
- در ادامه به تعدادی از ویژگی های serp که در این صفحه ظاهر می شود پرداخته شده است.
گوگل وان باکس ویژگی ای است که در آن اطلاعات مورد نیاز کاربر در کسری از ثانیه و به بهترین شکل نمایش داده می شود. مانند کادرهایی که نمودارهای قیمت ارز و سهام را نشان می دهد یا بخشی که دما و آب و هوا را به نمایش می گذارد. اگر این اطلاعات را گوگل از وب سایتی دیگر برداشته باشد، زیر کادر آن نام سایت اصلی را درج خواهد کرد. به کمک روش های گفته شده محتوا تعاملی ایجاد کنید تا هم افراد بیشتری را جذب کنید و هم و تجربه کاربر را بهبود بخشد. علایق و انتظارات مخاطبان را دریابید و نسبت به نیاز آنها برای تولید محتوا و حتی ارائه خدمت و محصول اقدام کنید. 5- ایجاد پیوندهای داخلی بین صفحات وب سایت به منظور ارتباط بهتر بین آن ها و بهبود نمایش در نتایج جستجو.
انواع محتوای سئو شده کدامند؟
همچنین با این کار موتوهای جستجو نیز به پایش و ایندکس بیشتر سایت شما خواهند پرداخت. یکی از روش های بهینه سازی محتوای بلند، به کار بردن جدول عناوین محتوا در بالای پست است تا کاربران بتوانند به سادگی به بخش های مختلف آن هدایت شوند. همچنین با اینکار این شانس را به دست می آورید که گوگل عناوین بخش های مختلف محتوای بلندتان را به صورت سایت لینک (Sitelink) در نتایج جستجو نمایش دهد. فرض می کنیم که شما قصد نوشتن محتوایی درباره موضوع سئو داخلی چیست دارید. اولین قدم جستجوی این عبارت در موتور جستجوی گوگل و مشاهده نتایج آن است. می توانید از همین مفهوم در سایر انواع محتوا مانند عکس، ویدئو یا صدا استفاده کنید.
آزادراه تهران - شمال و محورهای چالوس و کندوان مسدود است
این نه تنها سایت شما را کاربرپسند می کند، بلکه به گوگل کمک می کند تا سایت شما را بخزد و صفحه جدید شما را مشخص کند (از طریق انکرتکست) تا به درستی آن را فهرست و رتبه بندی کند. عنوان هایی بنویسید که واضح و جالب باشند و از کلمات کلیدی اصلی استفاده کنند (چیزی که مخاطبان جستجو میکنند). نرخ کلیک روی نتایج ویدیویی یه چیزی تو مایه های عجیب و غریب ۶۲ درصده!
چه چیزی باعث می شود که یک مقاله خوب به نظر برسد؟
اگر متنی در مورد سگ ها بنویسید، اما هیچ یک از مخاطبان هدف شما به سگ ها علاقه ای نداشته باشند، متن رتبه خوبی نخواهد داشت. درعوض، باید در مورد موضوعات مورد علاقه مخاطبان خود فکر کنید و سپس متنی در مورد آن بنویسید. بااین حال، هنگامی که “کاهش وزن” را جستجو می کنید، همیشه یک بخش Top Stories در نتایج SERP ها وجود دارد. نتایج تصاویر گوگل برای کلمات کلیدی که در آن تصاویر حساس است، مانند “cute cat” یا “blue cars” ارائه می دهد. این تمرکز محتوا باعث می شود موضوعات فرعی وب سایت شما به یکدیگر نفوذ نکنند و در نتیجه ارتباط آن ها را کمرنگ کند.