سئو سایت چند زبانه مزایا و چالش ها googlefirebase
انتشار: فروردین 31، 1399
بروزرسانی: 19 آذر 1404

سئو سایت چند زبانه مزایا و چالش ها googlefirebase

سئو سایت چند زبانه مزایا و چالش ها googlefirebase

این شامل افزایش سرعت بارگذاری صفحات، بهینه سازی طراحی وب سایت برای دستگاه های مختلف، بهبود ناوبری در سایت، و افزایش تعامل کاربران با سایت می شود. URL ها به مخاطبان هدف اجازه می دهند تا بین نسخه های مختلف وب سایت چند زبانه به جستجو بپردازند و تجربه کاربری را بهبود ببخشند. همچنین برای اطمینان از ایندکس شدن مناسب و هدف قرار دادن زبان موردنظر، موتورهای جستجو را در مورد محتوای صفحه مطلع می کنند.

  • قطعا اعتماد به شرکتی که سابقه ی کار دارد نسبت به شرکت نو پا بسیار آسان تر است زیرا به آسانی میتوانید از مشتریان قبلی نیز پرس و جو کنید و مطمن تر انتخاب کنید.
  • به جای تغییر مسیر خودکار به جایی که بر اساس آدرس IP خود فرود می آیند، به آنها این امکان را بدهید که منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • سئو سایت چند زبانه به معنای بهینه سازی محتوای سایت شما برای زبان های مختلف است.
  • چنانچه سایت شما ایراداتی داشته باشد ما آن را به شما پیش از شروع کار خواهیم گفت تا شما بتوانید موانع بهینه سازی سایت را برطرف نمایید و آن که در صورت تمایل، انجام این کار را به تیم ما بسپارید.

برچسب alt باید به زبان های مختلف نوشته شود تا مخاطبین بین المللی بتوانند از آن استفاده کنند. Moz ممیزی سایت را برای تعیین مشکلات احتمالی ارائه می دهد، رتبه بندی کلمات کلیدی را در بیش از 170 موتور جستجو ردیابی می کند، پروفایل های بک لینک را برای ارزیابی عملکرد تجزیه و تحلیل می کند، و ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را برای یافتن اینکه چگونه در مقابل رقبا قرار می گیرید ارائه می دهد. DMOcean یک آژانس بازاریابی دیجیتال برای پاسخگویی به درخواست شما برای افزایش دید در موتورهای جستجو است. خدمات ما شامل طراحی وب، تولید محتوا سایت، سئو، PPC، SMM و بازاریابی محتوا به ویژه برای شرکت های نوپا و شرکت های تازه تاسیس است. بسته به نوع فعالیت شما، گاهی ممکن است نیاز به یک سایت مجزا برای هر کشور باشد. اگر کسب و کار شما در بازارهای جهانی فعالیت دارد، ساخت یک سایت مخصوص به هر کشور می تواند مفید باشد.

سئو جهانی چیست؟

همچنین در ترجمه محتوای سایت به زبان های مختلف، باید به رسوم و فرهنگ های محلی که به آن زبان صحبت می شود توجه شود. این موضوع باعث می شود که محتوای سایت با مخاطبان بین المللی به شکل بهتری ارتباط برقرار کند و احتمال دسترسی به سایت و ایجاد ارتباط با آن بیشتر شود. استفاده از دامنه های بین المللی مانند .com، .net، .org و .info و پلتفرم های معروف مانند WordPress، Joomla و Drupal، می تواند بهبود قابل توجهی در رتبه سایت شما در موتورهای جستجوی بین المللی داشته باشد.

تطبیق موضوعات با فرهنگ های محلی

همچنین سعی کنید لیستی از سوالات رایج و متداولی را که مصرف کننده ممکن است در طی پروسه خرید با آن ها مواجه شود، تهیه نموده و به زبان مادری آن ها به این سوالات پاسخ دهید. مطمئن نیستید که چگونه تلاش های سئوی بین المللی خود را آغاز کنید؟ با این سوالات شروع کنید. این حوزه، اصول و تکنیک هایی دارد که در نهایت باعث می شود سایت شما از مناطق جغرافیایی مختلف(کشورهای دیگری به جز کشور خودتان) ترافیک ارگانیک دریافت کند. هرچه بتوانید دسترسی خود را بیشتر گسترش دهید و جستجوگران مرتبط تری وارد آنها شوند، شانس بیشتری برای تبدیل افراد به مشتریان پولی خواهید داشت. با کمک این ابزارها به نحلیل پروفایل بک لینک خود و رقبا بپردازید و جهت لینک سازی با کیفیت استفاده کنید.

به URL ها، تصاویر و پیشنهادات آنها نگاه کنید تا ایده خوبی از کلمات کلیدی آنها در رتبه بندی کسب کنید. برای درک رفتارهای جستجوی مخاطبان جدید و انطباق استراتژی های سئوی خود بر این اساس، باید تحقیقات بازار کاملی را برای آن منطقه انجام دهید و مخاطبان هدف خود را تجزیه و تحلیل کنید. درباره چشم انداز رقابتی برای کشف اینکه چگونه رقبای شما به SEO در یک بازار خاص نزدیک می شوند، تحقیق کنید.