سئو بین المللی International SEO چیست؟ googlefirebase
انتشار: بهمن 22، 1400
بروزرسانی: 19 آذر 1404

سئو بین المللی International SEO چیست؟ googlefirebase

سئو بین المللی International SEO چیست؟ googlefirebase

وب سایت شما پس از آنکه به رتبه بالا در نتایج حاصل از موتورهای جستجوگر دست پیدا کرد، می بایست اقداماتی صورت گیرد تا سایت شما همچنان رتبه اش را حفظ کند. نویا سیستم با ارائه آموزش ها و مشاوره هایی در این خصوص به مشتریان خود، به شما کمک خواهد کرد تا سایت تان را به مدت طولانی، در صفحات اول و رتبه های بالا نگه دارید و از نتایج حاصل از بهینه سازی سایت تان بیشترین استفاده و منفعت را ببرید. به منظور بهینه سازی استراتژی سئو جهانی خود، باید از سایت هایی که رتبه اعتبار بالایی برای یک منطقه، زبان و/یا موتور جستجوی خاص دارند، بک لینک دریافت کنید. این بدان معناست که شما باید تحقیقاتی را انجام دهید تا ببینید کدام دایرکتوری ها، انتشارات یا وب سایت ها بهترین فرصت های بک لینک را در اختیار شما قرار می دهند. اگر در نظر دارید بیزینس خود را وارد بازار جهانی کنید، قطعاً به سئوی بین المللی نیاز خواهید داشت. سئوی سایت برای نتایج کشورهای خارجی باعث دیده شدن محصولات یا خدمات شما در بازارهای جهانی می شود.

  • اما به این موضوع نیز توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد آنها می تواند به سرعت نتیجه عکس دهد.
  • زمانی که قصد بهینه سازی یک سایت در موتور های جستجوگر را دارید ، باید به این نکته عنایت داشته باشید که داشتن ظاهری زیبا در سایت ، ارائه مطالبی مفید و کاربردی ، داشتن شبکه های اجتماعی مملو از دنبال کننده یا لینک دهی های متعدد ، هیچکدام به تنهایی نمی توانند سایت شما را به نتایج اولیه هدایت کرده و در آنجا نگه دارند .
  • این تگ به گوگل و دیگر موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحه ای را به کاربران نشان دهد که با زبان و موقعیت آن ها مطابقت دارد.

تصویر زیر، نموداری از بخش بین المللی ترافیک سایت است که احیاناً اگر مشکلی باشد در این بخش خواهید دید. اگر از پلتفرمی مانند وردپرس استفاده می کنید، ابزارهای ساده ای مانند yoast SEO یا Google XML Sitemaps می تواند در ساخت نقشه سایت به شما کمک کند. اگر اندازه تصویر شما خیلی بزرگ است و حافظه زیادی اشغال می کند، این می تواند به کندی بارگذاری صفحات شما کمک کند. همچنین می تواند فضای زیادی را روی سرور شما استفاده کند و پهنای باند شما را از بین ببرد. جالب اینجاست که این نوع رفتار در برابر رسانه های مختلف – از قبیل یک کتاب ، فیلم ، برنامه تلوزیونی ، قطعه ای موسیقی و … – هم مصداق داشته و خود را بیشتر نشان می دهد .

سئو سایت های بین المللی و چند زبانه

با تولید محتوایی که نیازهای مخاطبان جهانی را تامین کند، می توانید به صورت مستقیم به آن ها دسترسی پیدا کنید. همچنین، محتوای شما باید برای مخاطبان جهانی قابل فهم باشد و بهتر است از عبارات و اصطلاحات مناسب هر زبان نیز استفاده کنید. "انتخابگر زبان" یک مولفه رابط کاربری (UI) است که به کاربران اجازه می دهد زبان مورد نظر خود را در حین کاوش در وب سایت چند زبانه، انتخاب کنند. در مثال فوق، «com.» پسوند دامنه gTLD است در حالی که «es»، «fr» و «en» زیر دامنه های مربوطه را برای نسخه های اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی سایت چند زبانه نشان می دهند.

انتخاب محدوده مناسب

این مقاله به خوانندگان اطلاعاتی جامعی ارائه می دهد تا بتوانند با بهره گیری از اصول سئو جهانی، حضور آنلاین خود را به بهترین شکل در بازارهای بین المللی گسترش دهند. سئوی بین المللی فقط درباره کلمات کلیدی و محتوا نیست، بلکه شما باید مطمئن شوید که المان های تجربه کاربری در سایت شما رعایت شده است و همه کاربران به راحتی به سایت شما دسترسی دارند. برای مثال، پر کردن فرم ها به زبان های مختلف، نمایش قیمت ها به ارز محلی و دسترسی به منابع چندرسانه ای شامل تجربه کاربری نیز می شوند. SEMrush یکی از پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی ورودی است و می توانید با استفاده از آن، اثربخشی استراتژی سئوی بین المللی را ردیابی کنید، موقعیت وب سایت خود را بهبود بخشید و ترافیک بیشتری به دست آورید. سئو بین المللی از کلمات کلیدی استفاده می کند که مخاطبان بیشتری را شامل می شود، در حالی که سئوی محلی از کلمات کلیدی مرتبط با یک مکان خاص استفاده می کند.

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقبای شما می تواند فرصت های تجاری ارزشمندی را نشان دهد و سوالاتی را که باعث ایجاد ترافیک و تبدیل برای رقبای شما می شوند، آشکار کند. این ابزار به شما کمک می کند رتبه بندی فعلی خود را با رقبا برای بازار جدیدی که روی آن تمرکز کرده اید مقایسه کنید. شما باید مطمئن شوید که یک فایل سایت مپ به روز شده در سایت خود دارید تا موتورهای جستجو از آن برای خزیدن وب سایت شما استفاده کنند. با سایت مپ آپدیت شده همچنین مطمئن می شوید که برای بازدیدکنندگان انسانی آسان است که راه خود را برای تجربه کاربری بهتر پیدا کنند. در صورتی که از قابلیت ترجمه خودکار (TranslatePress) برای ترجمه صفحات استفاده می کنید، نیاز است محتوای هر صفحه را مجدد بررسی کنید.