بروزرسانی: 19 آذر 1404
روش کار موتور های جستجو 8 روش آموزشگاه سام نوین googlefirebase
روش کار موتور های جستجو 8 روش آموزشگاه سام نوین googlefirebase
در ادامه به ۶ متا تگ مهم در سئو و اندکی توضیحات در مورد هر کدام می پردازم. بعضی از متا تگ ها در سئو بسیار مهم هستند، تعدادی، اهمیت اندکی دارند و بعضی هیچ اهمیتی ندارند. در ادامه به این موضوع می پردازیم که چه عواملی باعث بهبود بودجه خزش می شود. بودجه خزش تعداد صفحاتی از سایت شما است که ربات های گوگل در یک بازه زمانی مشخص خزش می کنند.
- در صورتی که هرگونه نفوذی توسط هکرها به سایت شما شود از رتبه تان کاسته میشود.
- می باشد، بنابراین بهينه سازي وب سايت، باید بر اساس این سه معیار صورت پذیرد تا سبب سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو شود.
- علاوه بر لینک سازی داخلی، ارجاع پیوند به سایت های خارجی نیز مفید خواهد بود.
- تگ های HTTP ایکس-ربات (x-robot) نیز دارای همین خصوصیات و وظایف هستند.این تگ ها بیشتر برای محتواها درون فایلهای غیر HTML مانند عکس ها مورد استفاده قرار می گیریند.
اگر به مواردی مانند توضیحات متا یا بک لینک در سایت خود توجه کرده اید، ممکن است اکنون زمان خوبی باشد تا دید خود را کمی گسترش دهید. اینها تنها مواردی نیستند که باعث بهبود دید وب سایت شما و عملکرد وب سایت شما در رابطه با موتورهای جستجو می شوند. مجموعه ای از تاکتیک ها، مانند سئو فنی، زیر چتر سئو قرار می گیرند. سئوی فنی فرآیندی است برای اطمینان از اینکه وب سایت شما الزامات فنی موتورهای جستجوی مدرن را برآورده می کند. سئو فنی اغلب با هدف بهبود رتبه بندی ارگانیک در نظر گرفته می شود. به عبارت دیگر، سئو فنی تمام کارهایی است که شما برای کمک به موتورهای جستجو برای درک وب سایت خود انجام می دهید.
اما مراحل انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت چیست؟
ممکن است دیگر نوار ابزار پیج رنک نداشته باشیم، اما این بدان معنا نیست که نیازی به درک نحوه عملکرد آن و عوامل موثر بر آن نداریم. تا سال ۲۰۱۶ این امکان وجود داشت و با استفاده از تولبار پیج رنک، می شد متوجه عدد پیج رنک یک سایت شد. بنابراین هر چه لینک های بیشتری در صفحه خود قرار دهید، ارزش کمتری در هر لینک منتقل می شود. اما اگر بخواهم خیلی ساده بگویم؛ پیج رنک با محاسبه لینک های دریافتی یک صفحه به آن صفحه ارزش می داد.
2 سئو اولیه
معمولاً این اشتباه نتیجه تلاش برای جاسازی چند مضمون مختلف در یک قطعه محتواست که باعث ایجاد کار با کیفیت پایین می شود، فقط به این خاطر که شامل کلمات کلیدی یا بهینه سازی چندین کلمه کلیدی در یک مقاله است. هدف اصلی شما باید تولید محتوا باشد که با سؤالات و نیازهای مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشد، از جمله استفاده از اصطلاحات جستجوی مناسب. سپس موتورهای جستجو می توانند مطالب شما را مطابق با کلمه کلیدی مورد نظر خود ردیابی کنند.
اگر روی هر کدام از نتایج کلیک کنید وارد صفحه آرشیو محصولات می شوید. (مثل کتگوری، تگ، جستجو و چیزهایی مثل این) و البته هیچ کدام از نتایج مربوط به یک مقاله آموزشی نیست. علاوه بر ۴ عامل رسمی که گوگل معرفی کرده است، عوامل دیگری نیز در تجربه کاربری موثر هستند که در ادامه به مواردی خواهیم پرداخت. سیگنال های تجربه کاربری در سئو شامل ۴ آیتم هستند که به بعضی از آن ها تا به اینجا اشاره کرده ام.