بروزرسانی: 19 آذر 1404
تولید محتوا سئو شده و مخاطب محور در بستر اینترنت بازاریابی محتوا googlefirebase
تولید محتوا سئو شده و مخاطب محور در بستر اینترنت بازاریابی محتوا googlefirebase
و این جستجوهای بدون کلیک تا حد زیادی به دلیل ویژگی های SERP (پاسخ برجسته گوگل Featured Snippets) است. برای مثال، بگذارید بگوییم “when did Google start” را جستجو می کنید. این خیلی عجیبه که بری تو یه صفحه وب و کلشو بخونی و بعد بفهمی اصلا اون چیزی که می خواستی رو نداشته! جعبه های پاسخ این تجربه های ناامید کننده رو دور می زنن و به سرعت اطلاعات باکیفیتی رو در اختیارت قرار میدن.
- موفق ترین استراتژی ها برای سئو مخاطبان خود را از درون درک می کنند و آن ها را در صف اول کارهای خود قرار می دهند.
- ما نیز با این جمله موافق هستیم ولی با پرداختن به مواردی که در ادامه صحبت می کنیم، متوجه خواهید شد که بدون رعایت اصول سئو در واقع محتوای شما ناقص است.
- همچنین، اندازه تصاویر را بهینه سازی کنید تا سرعت بارگذاری سایت افزایش یابد.
نرخ پرش یک وب سایت به درصدِ کاربرانی اشاره می کند که بلافاصله پس از کلیک روی آن، صفحه را ترک می کنند. نرخ پرش بالا نشان می دهد که خوانندگان از محتوا راضی نیستند و باعث می شود که جایگاه وب سایت شما در SERP به خطر بیفتد. در اغلب مواقع، کاربران در صورتی که محتوا بد نوشته شده باشد، با انتظارات آن ها مطابقت نداشته باشد یا تبلیغات زیادی داشته باشد، از یک صفحۀ وب خارج می شوند. همچنین در سئو محتوا باید توجه کنید که متن باید برای افراد جالب باشد. اگر متن فقط برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد و برای مردم جالب نباشد، کاربران صفحه شما را را ترک خواهند کرد و نتیجه خوبی نخواهید گرفت.
آزمون گویندگی یا ارسال نمونه کار
گوگل به وسیله گراف دانش توانسته است اطلاعات مرتبط دیگری را نیز به شما نمایش دهد و این اطلاعات را به صورت طبقه بندی شده در اختیار شما قرار دهد. ممکن است که شما و یکی از دوستانتان هردو یک عبارت یکسان را در گوگل سرچ کنید و سرپ های متفاوتی را شاهد باشید. این تفاوت به علت مواردی مثل موقعیت مکانی، تاریخچه ی جست وجو و علاقه مندی های کاربر است. به صفحات تنایج جست وجوی گوگل به اصطلاح SERP گفته می شود که مخفف عبارت Search Engine Result Page است.
کسب و کار
شما نمی توانید نیاز به شناخت مخاطبان برای استراتژی SEO خود را نادیده بگیرید. در این راهنما، ما می خواهیم شما را با روش های مختلفی که می توانید برای تعیین مخاطبان خود انتخاب کنید همراهی کنیم. زمانی که نوشتن محتوای وبلاگ به پایان رسید، باید آن را به خوبی سازماندهی کنید. یک بار دیگر کل محتوا را مطالعه کنید و در صورت لزوم جای عناوین را تغییر دهید.
اگر عنوان و توضیحات متا جذاب باشد، کاربران نتیجه را انتخاب می کنند. ساخت عناوین جذاب با یک کلمه کلیدی مرکزی برای تضمین موفقیت در صفحه نتایج موتور جستجو حیاتی است. به بیان دیگر محتوای سئو محور به این معنی است که گوگل و سایر موتورهای جستجوگر می توانند آن محتوا را بررسی کنند، محتوا را به طور مؤثر تفسیر کنند و آن را در پایگاه داده خود ایندکس کنند. هرچه استراتژی های سئو بهتر باشد، تولید محتوای سئو محور بیشتر مورد نظر قرار گیرد و تیم سئو بیشتر در فرآیند طراحی وب ادغام شود، شانس ایندکس شدن و رتبه بندی در صفحه اول نتایج جستجو نیز بیشتر خواهد شد. در دنیای تجارت دیده شدن مهم ترین چیز است و این حقیقت به SEO نیز تعمیم می یابد. SERP دارایی است که برای ایجاد درآمد و دیده شدن باید بر آن تسلط داشته باشید.