بروزرسانی: 19 آذر 1404
بهترین ابزار سئو سایت: 22 مورد برای آنالیز و بررسی سایت تیم دیجیتال مارکتینگ شراگیم googlefirebase
بهترین ابزار سئو سایت: 22 مورد برای آنالیز و بررسی سایت تیم دیجیتال مارکتینگ شراگیم googlefirebase
شما به موقع مشکلات را شناسایی می کنید و فرصت کافی برای رفع آن ها خواهید داشت. بااین حال اگر درست بعد از بررسی شما، سایت دچار مشکلاتی شود تا هفته آینده ممکن است نسبت به آن بی اطلاع بمانید. در مجموع برای اغلب سایت ها بررسی تعامل کاربران، نرخ تبدیل و میزان ترافیک ورودی سایت به صورت هفتگی مناسب به نظر می رسد. همچنین اگر رقبای قدرتمندی دارید بهتر است یک برنامه مداوم و منظم برای آنالیز سایت آن ها داشته باشید. در کسب و کار رقابتی، نباید هیچ فرصتی را از دست بدهید در غیر این صورت مخاطب ها به سرعت برای شما جایگزینی پیدا خواهند کرد و جایگاه خود را از دست خواهید داد. این ابزار اطلاعات در مورد عملکرد سئو، رقبا، لینک ها، کلمات کلیدی و...
- روند سئو و بهینه سازی وبسایت یک فرآیند تدریجی، پیچیده و درازمدت است.
- این ابزار اطلاعات دقیقی در مورد ترافیک وب سایت شما، منابع ترافیک، صفحات محبوب، نرخ پرش، و مدت زمان حضور کاربران در سایت ارائه می دهد.
- مشاورین سئو به دلیل اینکه به مدیریت داده می پردازند و به صورت کامل روند عملکرد تیم سئو را بررسی می کنند، می توانند ترفندهای بازاربی خوبی ارائه دهند.
ابزار رایگان و بسیار مفید SEO Report Card جهت بررسی روند بهینه سازی سایت است. از جمله قابلیت های جالب این سایت امکان مقایسه دو سایت مختلف و جایگاه آن ها در یک کلمه کلیدی مشترک است. اطلاعات بدست آمده از این سایت تصویر خوبی از نقاط مثبت و منفی وب سایت شما خواهد داد.
توانایی بالا در آنالیز داده
به این ترتیب، می توانید محتوایی پیرامون این روندهای نوظهور ایجاد کنید (یا محتوای قدیمی خود را بر اساس یک کلمه کلیدی جدید بهینه کنید). این ابزار همچنین به نظارت و بهبود سرعت سایت کمک می کند، که جزء مهمی از تجربه کاربر و سئو است. با این حال، دستیابی و حفظ عملکرد بهینه سئو نیازمند ارزیابی و اصلاح مداوم است. این ابزار سرعت بارگذاری صفحات سایت شما را ارزیابی می کند؛ در کنار نمره عملکردی که به سایت شما می دهد، توصیه هایی عملی هم برای شما دارد تا سرعت صفحات خود را بیشتر کنید.
تیم تولید محتوا
این ابزار با ارائه خدمات متعددی که دارد، تمام نیازهای یک متخصص سئو را برآورده می کند. این ابزار به شما کمک می کند تا لیست مشاغل محلی خود را به منظور بهینه سازی آنها مدیریت کنید تا در نتایج جستجوی محلی رتبه خوبی کسب کنند. Ahrefs به نرم افزار و به کاربران این اجازه را می دهد که شبکه ی پیچیده ی لینک های ورودی را ببینند. همچنین این ابزار تحلیلی از محتوای صفحات را نیز به شما داده و محتوا را بر اساس محبوبیت رتبه بندی می کند. این ابزار تحلیل انواع مختلف داده ها را دسته بندی کرده و گزارشی را بر اساس آنها را آماده می کند. همچنین در قسمت Search Result می توانید عملکرد سایت خود را در گوگل بررسی کنید.
طراحی سایت شرکتی
این کار به شما کمک می کند که عملکرد خود را ارزیابی کنید و دریابید که در چه مرحله ای از موفقیت قرار دارید و تا چه میزان به اهداف خود نزدیک شده اید. با استفاده از آنالیز سایت، نقاط ضعف و قوت آن را درمی یابید و در جهت رفع مشکلات تلاش می کنید. شما معمولا از کدام ابزار برای تحلیل عملکرد و بهبود وضعیت وب سایت خود استفاده می کنید؟ نظرات عالی خود را با ما به اشتراک بگذارید. ما برخی از بهترین ویژگی های هر ابزار را به اشتراک گذاشته ایم و همچنین نحوه استفاده از آن ها را برای استراتژی سئوی خود بیان کرده ایم.