الگوریتم کبوتر گوگل چیست؟ Pigeon و تاثیر آن بر سئو محلی googlefirebase
انتشار: مهر 30، 1398
بروزرسانی: 19 آذر 1404

الگوریتم کبوتر گوگل چیست؟ Pigeon و تاثیر آن بر سئو محلی googlefirebase

الگوریتم کبوتر گوگل چیست؟ Pigeon و تاثیر آن بر سئو محلی googlefirebase

به همین دلیل می بایست ما برای توصیف آنها اطلاعات اضافه ای به تصاویر بچسبانیم. این عمل موجب کسب رتبه بهتر برای کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو میگردد. گوگل از متن و کدهای یک وبسایت استفاده می کند تا به موضوعیت آن پی ببرد. بهینه سازی وبسایت حول کلمه ای که کاربران به جستجوی آن در گوگل می پردازند بسیار با اهمیت است. خلاصه این پستچرا SEO محلی برای مشاغل مهم است؟آشنایی با سئوی محلیانواع نتایج جستجوی...

  • این مفهوم مخفف سه کلمه NAME ،ADDRESS و PHONE NUMBER (نام، آدرس و شماره تلفن) می باشد.
  • تصویر بالا نتایج جستجو برای عبارت Restaurant در لندن را نمایش داده و تصویر پایین نتایج جستجو برای همین عبارت را برای کاربری که در شیکاگو است نشان می دهد.
  • نکته مهم برای صفحه “تماس با ما” این است که سوالات متداول (FAQ) را اضافه کنید که شامل کلمات کلیدی محلی برای هدف قرار دادن کادر “مردم نیز می پرسند” در نتایج جستجو است.

به طوری که این کسب وکارها نزدیک ترین، مرتبط ترین و معتبرترین گزینه ها باشند. درک عمیق از این الگوریتم برای کسب وکارهایی که می خواهند در جستجوهای محلی حضوری پررنگ داشته باشند، اساسی است. رتبه بندی جستجوی محلی گوگل تحت تأثیر مجموعه ای از عوامل است که با هدف فراهم کردن بالاترین تجربه کاربری برای کاربران طراحی شده اند. در ادامه نگاهی به پیچیدگی های نحوه ارزیابی و رتبه بندی کسب وکارهای محلی توسط گوگل می اندازدیم و اطلاعاتی در مورد مکانیزم های شکل دهنده نتایج جستجوی محلی، ارائه می دهیم.

۴- یک نقشه گوگل را در آن جاسازی کنید.

نتایج جستجوی محلی می توانند در قالب های مختلفی مانند بسته محلی، یاب محلی و نقشه گوگل ظاهر شوند. از سوی دیگر، گوگل مپ نمایشی بصری از نتایج جستجوی محلی، نمایش مکان کسب وکارها و اطلاعات اضافی مانند نظرات و عکس ها را ارائه می کند. مردم به طور فزاینده ای از موتورهای جستجو برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند. با بهینه سازی وب سایت خود برای سئو محلی، احتمال اینکه وب سایت شما زمانی که افراد در منطقه شما به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند، در نتایج جستجو ظاهر شود، به طور قابل توجهی افزایش می یابد. سئوی محلی (Local SEO) به مجموعه اقداماتی گفته می شود که برای افزایش دید و ترافیک یک کسب وکار در نتایج جستجوی محلی انجام می شود.

گوگل چگونه رتبه محلی را تعیین می کند

اینجاست که باید یک نام جایگزین، یعنی یک نام اختصاری یا یک نام بالقوه کوتاه تر برای وب سایت خود وارد کنید، که رنک مث آن را مانند alternateName داده های ساختاریافته به دست می آورد. تمامی مقالات آکادمی آمانج با تلاش و اشتیاق توسط نویسنده های ما تولید و منتشر شده است و محتوای مقالات عاری از هرگونه مطالب زرد و بیهوده است. خوشحال خواهیم شد نظر خود را در رابطه با این مقاله در قسمت نظرات درج نمایید. کمتر کسی دانشی که با سعی و تلاش به دست آورده را به دیگران ارائه می دهد به همین دلیل برای آموزش تخصصی در هر حوزه ای، نیازمند مراجعه به منابع خارجی هستیم. سپس تحلیلگران از Google Analytics برای ردیابی موفقیت این تلاش ها و پیشنهاد بهبودها استفاده می کنند.

اهمیت GMB در استراتژی سئوی محلی

از آنجا که بسیاری از جستجوهای محلی از طریق دستگاه های موبایل انجام می شود، داشتن وب سایتی که با موبایل سازگار است (ریسپانسیو بودن) تاثیر مثبت زیادی بر رتبه بندی جستجوهای محلی خواهد داشت. ما در استراتژی خلاق دید از زیرمجموعه های هولدینگ دید در اواخر سال ۱۳۸۹، کارمان را به عنوان یک تیم متخصص در حوزه های برند و مارکتینگ آغاز کردیم. تیم سه نفره ما در آغاز، امروز ۵۳ عضو دارد که خدمات طراحی استراتژی برند، طراحی هویت های برند، طراحی وب سایت، SEO، تولید انواع محتوا و بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی را به مشتریانمان ارائه می دهد. علی رغم اهمیت پیگیری بهبود رتبه بندی و افزایش ترافیک، اندازه گیری تبدیل های واقعی مانند سرنخ ها، تماس ها یا فروش بسیار مهم است. برای این کار، شما به یک منبع قوی و قابل اعتماد از داده ها نیاز دارید؛ Google Analytics 4 یک پلتفرم قدرتمند برای ردیابی رویدادهای مختلف سایت، از جمله تبدیل ها است. شما با انتخاب شعاع مناسب، تصویری واضح تر از عملکرد رتبه بندی خود در محدوده هدفتان می گیرید.